Orion-konsernin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2025

ORION OYJ PÖRSSITIEDOTE – TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT 8.8.2024 KLO 9.45 Orion-konsernin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2025

Orion Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2024 tiistaina 25.2.2025.
Vuoden 2025 osavuosikatsaukset ja puolivuosikatsaus julkaistaan seuraavan aikataulun mukaisesti:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2025 keskiviikkona 23.4.2025
Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2025 perjantaina 18.7.2025
Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2025 tiistaina 28.10.2025

Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus vuodelta 2024 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla viimeistään viikolla 11/2025.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 3.4.2025.

Taloudelliset katsaukset ja niiden oheismateriaali ovat julkaisuhetkestä lukien saatavilla osoitteesta http://www.orion.fi/sijoittajat. Kotisivulla olevalla lomakkeella voi myös rekisteröityä Orionin tiedotteiden tilaajaksi.

Liisa Hurme
    Olli Huotari
Johtaja, Corporate Functions

Tuukka Hirvonen, sijoittajasuhteet, Orion Oyj
Puh. +358 10 426 2721

www.orion.fi

Orion on suomalainen yli satavuotias lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Kehitämme, valmistamme ja markkinoimme ihmis- ja eläinlääkkeitä sekä lääkkeiden vaikuttavia aineita. Orionilla on laaja alkuperäislääkkeiden, geneeristen lääkkeiden sekä itsehoitotuotteiden valikoima. Lääketutkimuksemme ydinterapia-alueet ovat syöpäsairaudet ja kipu. Orionin kehittämiä alkuperäislääkkeitä käytetään muun muassa syöpien, neurologisten sairauksien sekä hengityselinsairauksien hoidossa. Orionin liikevaihto vuonna 2023 oli 1 190 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 600 henkilöä. Orionin A- ja B- osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.